След като Ева Найденова отрече да е пращала заплахи към Стефан Диомов и Ваня Костова, „ШОУ” се добра до същинското доказателство, че вдовицата на Гого лъже. Ето и оригиналния текст от есемеса й до Диомов, написан с главни букви: „О, ГОСПОДИ, БЛАГОДАРЯ ТИ! ТВОЯТА И НА ОНАЯ ДЯВОЛОГЛАСНА МРЪСНИЦА СЕГА ЗАПОЧВА!”.

Бизнесменът, който е бил натоварен с нелеката задача да каже на Диомов и „дявологласната” Ваня Костова да не отиват на погребението на Гого, се казва Тома. Човекът има честно име сред съгражданите си в Бургас, бил близък приятел на Гого. Задачата да стане куриер на лоши новини обаче му дошла в повече. На помощ му се притекла певицата Тони Димитрова, която се обадила на Ваня Костова и предала всичко „възможно по-меко”. „Оттук нататък да се обяснявам, вече прилича на извинение и по този начин ще се завъртим пак в една помия, в която не ми се гази. Тъкмо си стабилизирах малко здравето, отслабнал съм с 8 килограма, прочисти ми се кръвта, и да се връщам назад с негативно мислене и слово, не искам!”, каза единствено пред репортер на „ШОУ” „бащата на „тониките”, след като разбра, че Ева и Димитър Найденови имат нови изявления, в отговор на забраната на композитора сегашната „Тоника” да пее песните му. Диомов отново подчерта, че по своему не престава да обича всички членове на групата, с които е работил,

включително и Ева

„Няма как да не се поклоня пред тая любов, която Ева, като жена, показа към Гого! Тя не се отделяше от него! Свалям й шапка за това! На всичкото отгоре, има и болна майка...”, продължава да я хвали, преглъщайки обидата си Диомов. Той сподели, че отношенията му с Ева се влошили преди година и нещо. И до днес не знае защо, но много хора още тогава му били казали: „Стефане, психиката на Ева е преуморена, остави я, не й обръщай внимание!”. Диомов се съобразявал с това преди наскоро да му дойде „в повече”. За миналата Нова година се опитал да се чуе с Ева, но тя не му вдигала телефона. Той и до днес недоумява това отношение на Ева към него, още повече, че винаги й бил помагал. Направил и лична кампания за набиране на средства за лечението на Гого. Научаваме, че като й се обадил да предложи помощта си, Ева не му отказала. Диомов тръгнал по фирми и събрал към 5600 лева, от които хилядарка били негови лични пари, а последните 1500 – от пристанище Бургас. Обадил се на Ева да се уговорят да й предаде парите, а тя му отвърнала, че трябва да се срещне със сина им Митко, тъй като той бил титуляр на генерално пълномощно по сметката за набиране на средства за лечението на Гого. „Така разбрах, че Димитър има генерално пълномощно за парите. Срещата ни стана пред пристанището. На Митко дадох парите за баща му”, разказва Диомов. Междувпрочем, темата за сметката с парите за Гого е широко коментирана на ухо в Бургас. Мнозина се питат какво работи синът Димитър Найденов, че

разполага нашироко с пари и ги харчи по заведения

В нощен Бургас той не бил желан клиент, минавал за побойник. Бил агресивен, чупел, трошал и на висок глас навиквал и персонал, и клиенти – правел чутовни скандали. Ето защо собственикът на „Караоке бар” в Бургас за известно време наложил забрана Митко изобщо да влиза вътре в бара. Отскоро обаче пак почнали да го пускат, понеже правел големи сметки. Що се отнася до буйния нрав на момчето, всички са единодушни, че приличал на... майка си. Самата Ева се гордеела с избухливия си характер, който определяла като „честно мнение”. Всъщност, тя е била и инициаторката на „конското неспане” във Виетнам през 79-а. Там „тониките” отказали да си лягат, понеже според Ева било мръсно и тоалетната била обща на етажа. Като разбрали, че нашенците обявяват бойкот на условията за спане и отказват да си лягат, аташе от културното министерство на НР Виетнам тръгва от Ханой за Хайфон, където е групата, за да потуши конфликтната ситуация. „Ние сме във война с Китай. Молим ви да разберете, че в тази ситуация това е най-доброто, което можем да ви предложим! Вие ни обиждате по този начин. Ние сме гостоприемна нация, но това са ни условията в момента”, казало на „тониките” аташето. Ева обаче гневно контрирала извинението с: „Като са ви такива условията, защо ни каните?! Ние сме звезди!”. Диомов се чудел как да омекоти разговора, но „сбъркал”, като насаме напомнил на Ева, че тоалетната им в Айтос също била „на двора, в доматите”. Сертата певица само дето не го ударила. В крайна сметка, благодарение на голямата уста на Ева и солидаризирането на останалите с нейния инат, „тониките” са изгонени от Виетнам. С тях са пътували две ченгета от ДС, които лично докладвали на Живков за причините. Военните изчакали няколко дни и също си казали тежката дума. Тогава Ева тръгнала да тръби, че Диомов бил „виновен” за всичко. Истината се научава едва след 90-а, когато въпросните ченгета признават, че лично са предупреждавали Диомов, че „ако не накара устатата си певица и другите й колеги да легнат, със състава е свършено” – такова било в прав текст посланието им! Хитмейкърът обаче не успял да се справи с Ева. „Аз й казах това на ухо, а тя, както обикновено, взе да крещи... Ева е сприхава и същевременно е способна на трогателни неща. Ева е пълна с противоречия –

понякога е много добър човек, понякога – тотален простак!

Особено като е ядосана...”, призна Диомов в едно по-старо наше интервю. Що се отнася до песните, които композиторът забрани наскоро на сегашната „Тоника”, то и това се оказва една формална сама по себе си забрана, имаща смисъл само от морална гледна точка. „ШОУ” разузна, че една голяма част от песните на Стефан Диомов, не се водят... негови!!! Едва сега се открехва завесата за някои мръсни соц-тайни в музикалната гилдия, не по-малко драматични за композитора от сегашните му ядове с неговите „пигмалиони”. Примерно, хитът „Люлякови нощи” бил на Диомов, но е приписан на Александър Йосифов. „Навремето ми казаха, че ако няма негова песен, няма да извадим албум. Взехме един текст на Павел Матев, и тази песен аз я пренаписах с името на Александър Йосифов. Това беше един вид „социалистически рушвет”. Иначе песента е 100 процента моя. Но така се практикуваше. Това ще ти го кажат от всички стари групи, които и да попиташ. Такива песни имам няколко, и тях не мога да им ги забраня. Такава е „За старата любов” – ирландска народна песен с мой аранжимент в три варианта. Оставил съм огромен материал, малка част от който мога да им забраня. Аз съм аранжирал песни на Стефан Димитров. Такава е „Нека да е лято” – над нея съм работил един месец. Също и „Ладо ле”. Тези песни аз няма как да им забраня да ги пеят! Над една песен на Найден Андреев – „Все ни пречи нещо”, съм работил над 3 месеца, за да стане голям хит, но тя се води на Найден. Нещата са крайно несправедливи, но няма как да изплача болката си! Кой ще ме разбере, щом не го оценяват тия, заради които съм правил всичко това?!... ”, споделя Диомов и допълва, че знаел за готвена в момента срещу него

нова атака от страна на „тониките”

но този път бил решен категорично да не им отговаря. Бил омерзен от това, което научил през „ШОУ” от бившия началник на Ансамбъла на Строителни войски - че Ваня Костова е била уволнена „от колегите си” навремето. Диомов си припомня, че тогава още казал: „Че какво е „Тоника” без Ваня?!”, но гласът му останал глас в пустиня. За сметка на това, явно думите му буквално закодирали омраза в сърцата на Костовите „конкурентки”. И до днес Диомов обаче не си криви душата за Ваня: „Ваня е едно „музикално чудовище” - може да ти изпее не 15, а 150 песни, докато за някои други не съм сигурен дали могат повече от това да изкарат вокалите си в отделните парчета... Ваня има много сложен характер, но е голяма певица! Тя носеше на плещите си тези хора, които печелеха благодарение на това, че пеят в един успешен състав, а те я ненавиждаха! И това ако не е парадокс! Оставени сами на себе си соло, тези толкова високосамочувствени певици едва ли щяха да ги знаят изобщо хората - това е истината!”, забива експертен нож в сърцето на проблема с професионалната завист на Милица и Ева към Ваня Костова, Диомов и допълва: „Потънахме в яма с киреч – няма неоцапани!... Боледувах, когато Милица казваше: „Стига с тая Ваня! Ние какво сме – неин „фон” ли?!” Ревнуваха, а в същото време не можеха като Ваня. За да има мир и любов, почнах да правя песни за Милица, песни за Ралица и т.н. В момента само се чудя срещу какво продължават да протестират тези хора?! Но, вече свикнах да мисля за „Тоника” с мъчителната болка, че хубава, лоша - тя е моята съдба...”.