Звукова скулптурна инсталация на Антони Райжеков се открива в бившия барутен погреб „РеБонкърс“ във Варна. Тя е наречена „До последна капка” и представлява вертикални скулптури, изградени от рециклирани музикални инструменти. Щом бъдат полети с вода, те започват да капят и да създават звуци чрез сложна система за трансформиране по метода „дигитална сонификация“ (изобразяване чрез звук), разработен специално за проекта от автора.
Композициите, ползвани за озвучаването, са записани от музикантите Биляна Вучкова (цигулка), Росен Захариев (флюгелхорн) и Матиас Лебуше (пиано), съобщават домакините на изложбата. 
Отвъд технологичните иновации и необикновеното звучене, проектът на Райжеков отправя послание за алчността и неконтролируемото потребление. „До последна капка” е метафора на изтощението, изцеждането на ресурси и сили, безмисленото съпровождане на края. Критика към политическото безхаберие, корупцията и организираната злонамереност художникът често влага в работите си, припомнят организаторите на събитието. Тази година във Венеция бе показан негов проект на тема медиен контрол и фалшиви новини, а миналата година в София - инсталацията „Премълчители”, съдържаща „симфония“ от мляскане и сумтене, извлечени от невербалната част на речите на тридесет важни политически фигури в България за последните три десетилетия. 
Антони Райжеков е родом от София. Съосновател е на платформата за дигитални изкуства ДА ЛАБ. Преподава в Националната художествена академия в София и в момента специализира в Университета в Залцбург, Австрия. 
Изложбата ще бъде открита в 18:30 ч. днес и може да бъде разглеждана до 25 септември. Тя е част от програмата на Международния музикален фестивал „Варненско лято”. Проектът „До последна капка” е финансиран от Национален фонд „Култура“ и Фонд „Култура” Община Варна.