Тази година повечето гостуващи изпълнители не глезят публиката на „Мартенски музикални дни“ с бисове. Този жест към аплодиращите зрители на откриването направи френският челист Орелиен Паскал, а ден след това със същото отговориха и Виви Василева и Лукас Джиниз. След това обаче „Сигнум“ напуснаха сцената без бис, диригентът Марк Кадин изведе оркестъра с изразителен жест за „Лека нощ“ след кратката и прекрасна рапсодийна програма, не направи бис и бившият дългогодишен директор на Русенската опера, а сега диригент на Софийската филхармония Найден Тодоров. Хората в залата вече започнаха да си мислят дали това не е под влиянието на есенната меланхолия, която внася различен нюанс в настроенията и на три пъти отлагания мартенски фестивал. 
Е, Светлин Русев показа, че това не е така. И както беше обещал 10 биса по избор на публиката, двамата с Йоръм Сон направиха точно това. Така след блестящото изпълнение на стилната програма, наречена „Любовна музика“ с творби на Крайслер, Ваксман, Корнголд и Рихард Щраус двамата виртуози пристъпиха към „третата част“ на концерта. Началото на музикалната десятка беше с най-силно пожеланата от меломаните „Севдана“ на Георги Златев-Черкин, последваха Масне, Гершуин /една от пиесите, разбира се, беше „Лятно време“/, „Пролетното“ скерцо на Бетовен, Рахманинов и отново Крайслер. Публиката отговори с възторжени аплодисменти и възгласи „Браво“. Бисовете бяха колкото поне за половината фестивал, отбеляза след концерта един от редовните посетители на „Мартенски музикални дни“.