Много истински емоции, много театър, много талант, който отказва да припознае граници - на това станаха свидетели десетките русенци, дошли в петъчната вечер да видят що за експеримент си правят басът Пламен Бейков и тенорът Георгиос Филаделфевс. В най-новата постановка на русенската опера Бейков влиза в ролята на режисьор, а Филаделфевс съчетава своя тенор с прекрасен фалцет, за да покажат пред публиката нова премиера на едноактната опера „Човешкият глас“ на Франсис Пуленк по едноименната пиеса на Жан Кокто. Подмяната на персонажа „Тя“ по автора с „Той“ в изпълнението на атинянина се прави за първи път в света. И тази джендърна подмяна само изостря драмата и подсилва задавящото чувство за безизходица и полускършената надежда, които се редуват като усещания в последния телефонен разговор на мъжа, изоставен от своя любим. 
Експериментът с днешна дата чудесно кореспондира с алюзията за драматичните френски киношедьоври от първата половина на миналия век. Надлъжният разрез на драмата и няколкото свежи ситуативни решения, направени от режисьора, определено докоснаха публиката, която аплодира дълго и горещо Георгиос Филаделфевс, Пламен Бейков, както и пианистката Божена Петрова и изпълнителите на „рамката“ с откъси от „Стабат Матер“ на Пуленк Даниела Караиванова, Лили Харизанова, Георги Ганчев и Искрен Рибчев.