Оуенс е познат в модните среди с апокалиптичните визии на дефилетата си. Този път американецът заложи на пръскащи фонтани и дрехи в искрящи светли цветове.
Дизайнерът избра Пале дьо Токио за ревюто си. Рик Оуенс изненадващо показа вечерни рокли в малинов цвят.
Дизайнерът обясни промяната във визията си с посещението си в Египет. „Не гледам на престоя си там като на бягство, а като на средство да се възхитя на това, което остава след безкрайните войни.“
Някои рокли на Оуенс са вдъхновени от медузите, същества на 700 млн. години. Материите на дрехите включват кожа, отпадъчни продукти от земеделската индустрия, третирани с биопродукти и естествен глицерин. Ефектът е нежен и прозрачен.
Палтата на Рик Оуенс са направени от рециклиран найлон. Дизайнерът използва преработени отпадъци, събрани в океаните. Саката са с формата на камбана и продължават темата за медузата. Някои силуети подчертават раменете.
Мари Кристин Стац, германски дизайнер на марката „Гошер“, избра да покаже в ревюто си силни жени и чувствителни мъже. Колекцията на Стац излиза от клишетата и чупи кодовете в модата. Една и съща дреха може да бъде носена и от мъж, и от жена, въпрос на усещане, каза дизайнерката пред АФП.
Мъжете са с гол гръб, жените също. Дамите обаче носят костюми в синьо, сиво или черно с подчертани рамене. Стац използва декупаж в някои облекла, за да освети концепцията си за ранимост и сила. Саката са големи, формите – правоъгълни. Строгостта е смекчена от нерегулиран набор на материята.
„Чан Сиа“ дебютира на Парижката седмица на модата преди година. Новият дизайнер на марката – Ян Ли, представи пастелна минималистична концепция. Брандът е създаден от модния гигант „Ерме Интернешънъл“ през 2010 г. с амбициите да бъде първата линия, пробила на китайския пазар. Преди време „Чан Сиа“ беше познат предимно със скъпите си комплекти за чай и лакираните си кутии. Силуетите, показани в четвъртък, залагаха на минимализъм. Пролетната колекция е в пастелни цветове и аксесоари, обувките са с високи платформи. Декорът на ревюто – кадри на облаци и покриви на небостъргачи, добавиха усещане за футуристична мода. Играта с формите смекчава минималистичната концепция на колекцията.
Върджил Абло вече не е сред живите, но марката „Оф уайт“ и имиджът му продължават да са живи на ревюто на Седмицата на модата. Абло наложи луксозен стрийт стил. Сътрудникът му Айб Камара обяви по-рано тази година, че брандът продължава развитието си. Пролетната колекция на „Оф уайт“ започна със синьо и дантела, сред син декор, с усещане за свеж уличен стил. Колекцията включваше картина на рентгенова снимка на кости – едно напомняне за Абло, който почина от рак през миналата година.