След като в първата част прозвучаха пиеси на Моцарт, Бетовен и Шуберт, във втората част Мария Принц и Патрик Галоа поднесоха на публиката емблематични произведения за флейта и пиано на френски майстори. Музикалната среща на тримата класици, за които Виена е белег за най-плодотворните им периоди, с френските автори Гобер, Месиен и Пуленк - едни от най-бележитите парижки композитори, творили в края на 19 и началото на 20 век, бе горещо аплодирана от русенските меломани и гостите на фестивала.
Правостоящи аплодираха Мария Принц и Патрик Галоа на концерта в „Европа“
Творби на трима от най-видните класически композитори, за които Виена е ярък белег в творческите биографии, изпълниха в първата част на концерта „Виена среща Париж“ именитата пианистка Мария Принц и водещият френски флейтист Патрик Галоа. Зала „Европа“ се оказа тясна да побере всички желаещи да чуят виртуозното изпълнение на двама от прочутите гости на фестивала „Мартенски музикални дни“. Още преди началото на концерта във фоайето на Доходното здание се бяха струпали множество почитатели на изкуството на Мария Принц с надеждата поне правостоящи да чуят концерта.
След като в първата част прозвучаха пиеси на Моцарт, Бетовен и Шуберт, във втората част Мария Принц и Патрик Галоа поднесоха на публиката емблематични произведения за флейта и пиано на френски майстори. Музикалната среща на тримата класици, за които Виена е белег за най-плодотворните им периоди, с френските автори Гобер, Месиен и Пуленк - едни от най-бележитите парижки композитори, творили в края на 19 и началото на 20 век, бе горещо аплодирана от русенските меломани и гостите на фестивала.
След като в първата част прозвучаха пиеси на Моцарт, Бетовен и Шуберт, във втората част Мария Принц и Патрик Галоа поднесоха на публиката емблематични произведения за флейта и пиано на френски майстори. Музикалната среща на тримата класици, за които Виена е белег за най-плодотворните им периоди, с френските автори Гобер, Месиен и Пуленк - едни от най-бележитите парижки композитори, творили в края на 19 и началото на 20 век, бе горещо аплодирана от русенските меломани и гостите на фестивала.