Часове по-късно фигурата на момчето, чиято стъклена глава изглежда леко неестествено и отвежда към усещане за различност, вече предизвикваше млади русенци да спират и да си правят селфита. Нормално е - Русе комай остана последният от сравнително големите градове в държавата, където все още липсват образци на съвременния стрийт арт, който закачливо и с намигване влиза в градските пространства като пълноправен участник в битието /като син и баща Славейкови в София, до които можеш да седнеш и дори да ги прегърнеш, папаракът в Братислава или работникът, излизащ от канализационна шахта в много градове/.
Както „Утро“ писа, фигурата на цигуларчето е един от двата скулптурни микропроекта, включени в мащабната реконструкция на пешеходната зона в централната градска част по ул.“Александровска“ и пл.“Батенберг“. Малкият музикант е творческа задача, която авторът на проекта, русенският архитект Павел Дочев, сам е възложил на скулпторката Нина Иванова и майстора на стъкло Лъчезар Дочев /син на арх.Дочев/. Другият микропроект е бюст-паметникът на Елиас Канети, който е дело на столичния автор Георги Чапкънов, той ще бъде разположен в градинка, която вече е засадена с цветя, на кръстовището на улиците „Александровска“ и „Славянска“, за което не всички русенци знаят, че се нарича площад „Канети“. Предстои до месец-два паметникът на нобелиста да бъде докаран в Русе и монтиран.