„На предплатилите от 1 март до 30 април за цялата година се прави отстъпка 5 на сто“. Според прокуратурата този текст в наредба на община Борово е в противоречие със закона, който предвижда отстъпка за всички граждани, платили данъците си до 30 април, но без фиксирана начална дата, а от самото начало на годината - 1 януари. Затова атакува разпоредбата в съда като незаконна.
Сблъсък в регламентацията видя и състав на Админстративния съд, който сподели възгледите на държавното обвинение, като посочи, че с фиксираната начална дата се ограничават правата на хората и организациите, които искат да си погасят задълженията към местната хазна дори още по-рано. Затова отмени текста, който фиксира начална дата за валидна отстъпка. Решението може да се обжалва.
Съдът отмени текст, предвиждащ отстъпка на платен от 1 март данък
„На предплатилите от 1 март до 30 април за цялата година се прави отстъпка 5 на сто“. Според прокуратурата този текст в наредба на община Борово е в
Снимката не може да бъде заредена.
Категория
Русе
Време за четене
1 мин.
Автор
Мариета Раденкова
Обновено
Още статии, които читателите отварят най-много
Кратък подбор от последните 24 часа, подреден по интереса на аудиторията.
Любопитно
Стихове на Радой Ралин прозвучаха в Сливен в подкрепа на инициативата за изграждане на паметник на писателя
Стихове от ранните години на Радой Ралин прозвучаха в Сливен на мястото,
Любопитно
Комисията по културата и медиите изслуша министъра на културата и прие Хартата за културна политика
Заседанието на Комисrята по културата и медиите днес бе в три точки, кат
Икономика
„Кока-Кола ХБК България“ сключи дългосрочно споразумение за закупуване на електроенергия от ВЕИ от „Енери“
„Кока-Кола ХБК България“ и „Енери“ (Enery), независим производител на ел