Остава седмица до 31 октомври 2019 г. - четвъртък, когато е крайният срок да се декларира дължимият авансов данък за доходи на физически лица, получени през третото тримесечие на годината. Декларация подават всички предприятия и самоосигуряващи се лица, които изплащат на физически лица доходи извън тези по трудов договор.
Авансовият данък, удържан за доходите от наем, от друга стопанска дейност и за паричните доходи от други източници, също се декларира в този срок. Това се отнася за наемодателите, когато наемателите са физически лица, за самоосигуряващи се и за регистрираните земеделски стопани, които следва да определят и декларират дължимия авансов данък за получените доходи през третото тримесечие, включително и от субсидиите през периода. Декларацията се подава и от физически лица, ако предприятието или самоосигуряващото се лице, което им е изплатило дохода, не е задължено да удържа и съответно да внася авансовия данък.
Остава седмица за деклариране на дължим авансов данък
Остава седмица до 31 октомври 2019 г. - четвъртък, когато е крайният срок да се декларира дължимият авансов данък за доходи на физически лица, получени през
Снимката не може да бъде заредена.
Категория
Русе
Време за четене
1 мин.
Автор
Утро
Обновено
Още статии, които читателите отварят най-много
Кратък подбор от последните 24 часа, подреден по интереса на аудиторията.
Русе
Катя Йорданова отваря „Книжарница за мечти“ в русенската библиотека
Има книги, които отварят врата към онова, което човек носи дълбоко в себ
България
Военна техника ще се придвижва по републиканската пътна и железопътна инфраструктура днес и на 12 октомври
Военна техника ще се придвижва по републиканската пътна и железопътна ин
Русе
Александър Русев подари своя картина на крепостта „Баба Вида“ на Държавен архив – Видин
Видинчанинът Александър Русев подари своя акварелна картина на крепостта